Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

umów termin
realizacji usługi

504 026 515

         91 488 44 96

Facebook

Instalacja LPG

Instalacja LPG butla gazowa w bagażniku samochoduSEQUENT 32 OBD

Jest najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej przenaczonym do samochodów 3 i 4 cylindrowych wyposażonych w sekwencyjny wtrysk benzyny. Jest on rozwinięciem bardzo dobrze znanego systemu SEQUENT 24, oraz SEQUENT 32 poprzez rozbudowane możliwości technicznej jednostki sterującej., zachowując tym samym spójne komponenty oraz prosty montaż i programowanie. 

Głównym elementem systemu SEQUENT 32 OBD, a zarazem innowacją w systemie jest centrala gazowa SQ 32 OBD z wbudowanym microprocesorem 16bit 64 MHz. Centrala ta posiada opcję podpięcia pod OBD dzięki czemu możemy uzyskać odczyt parametrów korekcji mieszanki długoterminowej ("Slow fuel trim") oraz krótkoterminowej ("Fast fuel trim").

Podpięcie pod OBD daje nam możliwość precyzyjnego dostrojenia istalacji lpg bez konieczności stosowania dodatkowych testerów diagnostycznych. Dzięki szybszemu microprocesorowi współpraca z centralą benzynową jest jeszcze lepsza, a tym samym zwiększają się możliwości programowania systemu.

Centrala gazowa została wyposażona w następujące funkcje:

VSR, Warm Up Injector, START&STOP

Dodatkową opcją w systemie jest możliwośćawaryjnego uruchomienia silnika na LPG w sytuacji awarii układu benzynowego.

Podobnie jak we wcześniejszych systemach BRC typu SEQUENT zastosowano sprawdzone elementy takie jak Reduktor Genius MB lub Genius MAX wyposażone w czujniki temperatury. Listę RAIL z wtryskiwaczami BRC nowego typu cechującymi się bardzo dużą dokładnością oraz szybkością podczas wtryskiwania gazu wraz z czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu, która jest mierzona w czasie rzeczywistym.

System może być montowany do samochodów z normą emisji spalin EURO V oraz EURO IV.

 

SEQUENT PLUG & DRIVE

System SEQUENT PLUG & DRIVE jest najnowszym i najbardziej rozwiniętym systemem wtrysku gazu w fazie lotnej, powstałym na bazie znanych i doskonale sprawdzonych systemów SEQUENT.
W systemie tym zastosowano elementy, które doskonale sprawdziły się w systemach SEQUENT tj.: reduktor Genius MB, wtryskiwacze BRC wraz listwą RAIL, przełącznik Micro, oraz całkiem nowe produkty tj. centrala gazowa PLUG & DRIVE oraz czujnik ciśnienia i temperatury na listwie RAIL
Na szczególną uwagę zasługuję nowa centrala gazowa PLUG & DRIVE posiadająca możliwość jeszcze lepszej komunikacji z centralą benzynową samochodu i odczytywania szeregu ważnych parametrów w tym między innymi: masy przepływającego powietrza, temperatury powietrza, temperatury płynu chłodzącego, obrotów silnika, adaptacji krótko i długoterminowej mapy mieszanki paliwowej. Dzięki tym danym centrala gazowa może jeszcze w większym stopniu precyzyjne sterować całym systemem i dawkować LPG. Komunikacja centrali gazowej z centralą benzynową pozwala również na odczytywanie, zapamiętywanie oraz kasowanie powstałych w trakcie eksploatacji błędów. Funkcja umożliwia także selekcję tych błędów na mniej i bardziej istotne dla pracy silnika - o powstałych błędach informuje migająca dioda na przełączniku Micro.

System SEQUENT PLUG & DRIVE jest wyposażony w nowe strategie : pracy na zimnym silniku, przyśpieszenia, zwalniania oraz pracy w pełnym obciążeniu

Nowością w tym systemie jest możliwość awaryjnego uruchamiania silnika na gazie. Możliwość ta została ograniczona przez producenta instalacji gazowych do pięciu powtórzeń uniemożliwiając tym samym jej nadużywanie. Funkcję te można aktywować na nowo w serwisie.

System ten charakteryzuje się bardzo wysokim stopniem zintegrowania sterowania wtryskiem z fabrycznym układem zasilania silnika- jest fabrycznie montowany m.in. w fabrycznie nowych samochodach marki CHEVROLET

Dzięki połączeniu układów sterowania wtryskiem benzyny i gazu istnieje pełna kontrola nad emisją zanieczyszczeń przez zapewnienie optymalnych warunków pracy katalizatora.

NORMY:

System spełnia normy emisji spalin EURO 4 oraz może współpracować z EOBD

RODZAJE:

Do samochodów 3, 4,5,6 i 8 cylindrowych.

SKŁAD SYSTEMU:

Zestaw kit Sequent P&D składa się z: Reduktora GENIUS MB, centrali sterującej P&D, elektrozaworu gazowego ET98 "WP", okablowania przełącznika Micro, listwy Raił BRC wraz z czujnikiem ciśn. i temp. gazu, wtryskiwaczy BRC, filtra fazy lotnej, przewodów gazowych, przewodu wodnego oraz woreczka montażowego.

FUNKCJE:

Przechodzenie na gaz pod wpływem temperatury gazu, wszystkie funkcje systemu są określone przez oryginalną centralę benzynową

KONFIGURACJA:

System SEOUENT P&D ustawiany i konfigurowany jest za pomocą komputera PC.

 

SQ SDI/SDI 2.0

System SEQUENT DIRECT INJECTION 2.0 (SDI.SDI 2.0) jest systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów 4 cylindrowych wolnossących i turbodoładowanych z bezpośrednim wtryskiem benzyny. System SDI/SDI 2.0 został opracowany indywidualnie dla danego typu silnika (dlatego przed montażem należy sprawdzić oznaczenie silnika oraz sterownika benzynowego).

Innowacją w tym systemie jest centrala sterująca SDI, SDI 2.0, która łączy w sobie funkcję emulacji oraz okresowego włączania wtryskiwaczy benzynowych. Precyzyjnie dawkuje odpowiednią ilość benzyny podczas jazdy na gazie w celu ochrony wtryskiwaczy benzynowych. Innowacyjne rozwiązanie SDI 2.0 pozwala na znaczne obniżenie ilości dotryskiwanej benzyny, jednocześnie zapewniając chłodzenie wtryskiwaczy benzynowych zapobiegając ich uszkodzeniu. W systemie zastosowano również okablowanie SDI/SDI 2.0, przełącznik sensorowy SDI.SDI2.0, wtryskiwacze BRC wraz z listwą RAIL oraz Reduktor Genius MB lub Genius Max.

Programowanie systemu SDI/SDI 2.0 polega na wgraniu gotowej mapy opracowanej dla danego typu silnika, SDI/SDI 2.0 steruje wszystkimi fazami funkcjonowania silnika począwszy od wolnych obrotów a skończywszy na pracy silnika w skrajnych warunkach zapewniając maksymalny poziom kompatybilności dla każdego rodzaju paliwa.

System ten charakteryzuje się dużą niezawodnością i prostotą obsługi, gdyż przełączanie z benzyny na gaz następuje samoczynnie po osiągnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury pracy.